Απίστευτα στενό και σχεδιασμένο για να βελτιώνει την εργονομία και τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας, ειδικά κατά το φρενάρισμα και σε θέση κρέμασης. Το σχήμα του ρεζερβουάρ αλουμινίου 17 λίτρων, μέρος του οποίου εκτείνεται κάτω από το κάθισμα όπως και με τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, επιτρέπει στον αναβάτη να πάρει τη σωστή αεροδυναμική θέση κατά μήκος της ευθείας, ενώ οι βαθιές κοιλότητες και τα πλαϊνά μαξιλαράκια συμβάλλουν σε πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα, εξασφαλίζοντας λιγότερη καταπόνηση στα χέρια και μείωση της σωματικής προσπάθειας. Οι επάνω πλευρικές επιφάνειες έχουν επίσης σχηματιστεί για να βοηθούν τον αναβάτη να διατηρεί μια άνετη θέση. Στο μπροστινό μέρος, ο χώρος που δεν καταλαμβάνεται από το ρεζερβουάρ έχει χρησιμοποιηθεί για να φιλοξενήσει μερικά από τα ηλεκτρονικά, βελτιώνοντας την κατανομή βάρους.